środa, 22 lutego 2012

Inspiracje modowe

Siemka.
Wiem, że jest późno ale nie mogę  zasnąć. Jutro wybiorę się na mój ogród, który jest u mojej babci  i zrobię kilka zdjęć które  wam później wkleję.Teraz nie zanudzam i wkleję wam kilka modowych inspiracji

                               Bardzo podobają mi się trampki te białe i torebka ta niebieska.

                                     
                                     
                                       
                                                            Bardzo podoba mi się taki zestaw.
















Wszystkie zdjęcia brałam z grafiki google. Muszę kończyć papatki.













                               

3 komentarze:

  1. super post i licze na wiecej. super zestawy ciuchòw

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawy szczególnie ten 2 i przed ostatni :) Ja robię stylizacje sama :) świetna notka

    OdpowiedzUsuń