sobota, 25 lutego 2012

Wiadomości

Hejka.
Sorki że tak długo nie pisałam ale moja koleżanka  przyjechała  a dawno jej nie widziałam.  Muszę przeczytać streszczenie krzyżaków bo nie chciało mi się czytać takiej grubej książki i obejrzeć film i mam to zaplanowane to na dzisiejszy wieczór i jutro rano  Mam nadzieję że się wyrobię bo w poniedziałek znowu lekcję i jutro ostatni dzień ferii masakra chciałabym mieć jeszcze 2 tygodnie ferii ale no niestety aha miałam wstawić zdjęcia mojego ogrodu ale  nie pozwoliła mi na to pogoda. Przez długi okres czasu nie będę pisać bo muszę  poprawić swoje oceny Narka udanego wieczoru.

4 komentarze:

  1. super post mam nadzieje ze wstawisz wreszcie te zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nauce i też liczę na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak na marginesie to zrobic ten blog czy nie???????????

    OdpowiedzUsuń